Vytvořte nezávaznou poptávku za 3–5 minut
1
Výběr služeb
2
Kontaktní údaje
3
Souhrn a odeslání
Prosím, zaškrtněte typ správy, kterou požadujete a následně vyberte ze seznamu konkrétní služby.
Ekonomická správa
Vedení účetnictví
vedení účetnictví v souladu se zákonnými požadavky a podle doplňujících pokynů Klienta
běžné účetní poradenství a vysvětlení použitých postupů
sestavení účetní závěrky
sestavení zprávy o hospodaření
mzdová a personální agenda statutárních orgánů (1-3 osoby)
mzdová a personální agenda statutárních orgánů (1-5 osob)
mzdová a personální agenda zaměstnanců (1-3 osoby)
Předpisy záloh a vyúčtování služeb
vedení a aktualizace evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek, garáží a garážových stání
vyhotovení předpisů záloh a vystavení výpočtových listů
úprava záloh na služby při změně způsobu jejich tvorby nebo výše
řádné roční rozúčtování záloh na služby jedenkrát ročně, včetně zpracování dat od rozúčtovatele
rozúčtování výnosů z nájmu společných prostor na jednotlivé vlastníky
kontrola úhrad zálohových plateb, v případě včasného nezaplacení upomínání pohledávky u dlužníka
obsluha SIPO
IFM24.cz - internetová aplikace pro správu domu zdarma
online přehled o předepsaných zálohách jednotlivých bytových jednotek v Internetové aplikaci IFM24
online přehled o neplatičích a dlužných částkách v Internetové aplikaci IFM24
online přehled zaúčtovaných pohybů na běžných a spořicích účtech klienta v Internetové aplikaci IFM24
online přehled zaúčtovaných pohybů v pokladně v Internetové aplikaci IFM24
online přehled tvorby a čerpání příspěvku na správu domu a pozemku (Fond oprav) v internetové aplikaci IFM24
online přehled tvorby záloh na služby v internetové aplikaci IFM24
online přehled nákladů na služby v internetové aplikaci IFM24
online kniha přijatých a vydaných faktur v internetové aplikaci IFM24
online helpdesk pro řešení požadavků klienta v Internetové aplikaci IFM24
online kniha pošty v Internetové aplikaci IFM24 - obsluhuje klient
Obsluha bankovního účtu
pasivní nahlížení na bankovní účet Klienta za účelem kontroly provedených plateb a pořizování měsíčních výpisů (PDF a příslušný datový formát)
aktivní obsluha bankovního účtu Klienta, zadávání příkazů k autorizaci dle pokynů Klienta a pořizování měsíčních výpisů (PDF a příslušný datový formát)
Technická správa
Evidence, revize a opravy
jednorázové vytvoření přehledu o technickém stavu domu zdarma
periodické hodnocení stavu nemovitostí včetně podávání návrhů na nezbytné rozsáhlejší opravy, úpravy či rekonstrukce
sestavení plánu revizí technických zařízení a jejich zajištění; sledování doby platnosti revizí a zajištění odstranění zjištěných závad
zajištění drobné údržby a oprav Nemovitosti
zajištění rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí nad rámec běžné údržby Správcem, podle Klientem schválených návrhů
zajištění stavebně technického dozoru
Úklid, recepce, ostraha a související služby
zajištění pravidelného úklidu společných prostor
zajištění pravidelné údržby zahrad a dvorů
zajištění provádění desinfekce, dezinsekce a deratizace společných prostor
zajištění služeb recepce
zajištění ostrahy Nemovitosti
Havarijní služba
zajištění nonstop linky pro hlášení havárií a nepřetržité pohotovostní havarijní služby
IFM24.cz - internetová aplikace pro správu domu zdarma
online helpdesk pro řešení požadavků Klienta v Internetové aplikaci IFM24
online přehled revizí Nemovitosti v Internetové aplikaci IFM24
online přehled činností technika na Nemovitosti v Internetové aplikaci IFM24 - volitelně
online přehled stavu odečtů poměrových měřidel v Internetové aplikaci IFM24 - volitelně
online archiv dokumentace k Nemovitosti v Internetové aplikaci IFM24 - obsluhuje klient
online rozdělovník klíčů od Nemovitosti v Internetové aplikaci IFM24 - obsluhuje klient
Ostatní
zajištění provedení odečtů poměrových měřidel pro účely vyúčtování služeb
převody a uzavírání smluv na dodávku služeb a médií do společných prostor domu (elektrická energie, plyn, voda, teplo, provoz výtahu, odpad, pojištění)
zajištění znaleckých a odborných posudků
převzetí dokumentů k Nemovitosti od bývalého správce a Klienta
archivace dokumentace potřebné ke správě Nemovitosti
Ostatní služby a služby na přání Klienta
Právní oblast
zajištění služeb advokáta - příprava smluv, vymáhání pohledávek apod.
příprava podkladů pro soudní nebo mimosoudní vypořádání
zajištění zápisů změn do rejstříku a sbírky listin
Podpora statutárních orgánů
účast správce na jednáních výboru, kontrolní komise, či shromáždění vlastníků, případně na jiném jednání dle dohody s Klientem
zajištění přípravy a kompletní realizace shromáždění SVJ a členské schůze BD
obsluha datové schránky - vyzvedávání, předávání a odesílání zpráv
Výkon funkce jednočlenného statutárního orgánu SVJ
výkon funkce jednočlenného statutárního orgánu SVJ v souladu s platnou legislativou a se stanovami
Služby, o které máte zájem a nenašli jste je v naší nabídce: